Voor ons bedrijf in Eindhoven zijn wij op zoek
naar een enthousiaste
helpdesk medewerker ICT
Als helpdeskmedewerker ICT ben je voornamelijk bezig met het oplossen van problemen bij gebruikers. Je biedt ICT-ondersteuning via e-mail, telefoon of via Teamviewer. Je probeert incidenten en wijzigingsverzoeken met betrekking tot werkplekken of de gebruikte Pitane Mobility software zelfstandig af te werken en als je er niet zelf uitkomt weet je precies naar wie je het incident moet doorverwijzen.
jouw functie
In deze functie werk je voornamelijk vanaf ons kantoor te Eindhoven Vanaf hier zul je (telefonische) ondersteuning bieden op de 1e lijn supportdesk. Daarnaast zul je ondersteunen in diverse installatie- en configuratiewerkzaamheden. Eigenlijk ben je de spin in het web die ingezet wordt voor ondersteunende werkzaamheden op allerlei gebieden.
wie zijn wij?
Censys levert en beheert al meer dan 27 jaar de ICT-infrastructuur voor haar klanten. Dat doen we met een team vanuit ons kantoor bij de luchthaven te Eindhoven. Werken bij ons betekent werken bij een unieke organisatie. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door enthousiaste collega’s, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een goede (werk)sfeer.
- Een afgeronde MBO ICT niveau 4
- Tenminste 2 jaar werkervaring
- Ervaring met testen, analyseren van ICT omgevingen
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Ervaring met Microsoft Cloud oplossingen en/of SQL-server is een pré
- Je hebt aantoonbare ervaring met Windows 10 & 11 of Windows Server
- Woonachtig in een straal van 25 kilometer rondom Eindhoven
Stuur uw sollicitatie en CV naar vacatures@censys.nl