Marinus van Meelweg 12

5657 EN Eindhoven

+31 40 7440545

+32 9 2980 934

secretaresse / secretariaatsmedewerker

Eindhoven, fulltime / parttime

Als onze nieuwe medewerker ben je een enthousiaste alleskunner die vrijwel alle voorkomende administratieve werkzaamheden gaat verrichten. Je bent niet alleen het aanspreekpunt voor onze klanten maar biedt ook (aan collega’s) een ondersteunende rol gedurende het hele werkproces. Daarin wil je een snelle, klantvriendelijke opvolging met de bijbehorende administratieve afhandeling realiseren.

Waar ga je werken?

Ons bedrijf bestaat ondertussen ruim 25 jaar maar door jouw inzet en oplossingsgerichtheid zorgen we er samen voor dat we klaar zijn voor de nieuwste uitdagingen binnen het dynamische personenvervoer. Je gaat aan de slag vlak naast de luchthaven aan de Marinus van Meelweg 12 te Eindhoven. Ons kantoor is tevens goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Welke functies ga je uitvoeren?

 

  • Telefonisch contact met klanten en opdrachtgevers
  • Afhandelen van binnenkomend en uitgaand telefoonverkeer
  • Beantwoorden van e-mails
  • Ontvangen van bezoek
  • Invoeren van administratieve gegevens in geautomatiseerde systemen
  • Opstellen van contracten en  overeenkomsten
  • Uitwerken van verslagen, brieven en memo’s
  • Verzorgen van facilitaire ondersteuning
  • Beheren van de agenda

Wat heb jij in huis?

Je bent in deze rol administratief goed onderlegd. Om deze werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren vragen wij:

  • Minimaal MBO-3 werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een administratieve en service gerichte functie
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, Engelse taal is een pré.
  • Goede kennis van Microsoft Office
  • Een flexibele instelling
  • Een daadkrachtige en dienstverlenende instelling
  • Je kunt goed samenwerken en snel schakelen met je collega’s
  • Je woont in een straal van +/- 25 km rond Eindhoven

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een toffe, afwisselende en uitdagende functie
  • Een unieke, inspirerende en dynamische werkomgeving
  • Een marktconform salaris*
  • Vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • 24 vakantiedagen (obv fulltime)
  • Werken bij een informeel familie bedrijf
  • Uitgebreide trainings- en opleidingsmogelijkheden
  • Persoonlijke begeleiding
  • Een afwisselende baan met veel zelfstandigheid
  • Een informele en prettige werksfeer

Geïnteresseerd?

Dan ontvangen wij graag:

  • Een motivatie per email
  • Curriculum Vitae met foto
  • Een overzicht van referenties + contactgegevens

Stuur uw motivatie en CV aan e.brandt@censys.nl

Bovendien krijg je een 6 maanden contract van ons en na deze periode wordt er gekeken naar jouw kwaliteiten en ambities.

* het salaris is verder afhankelijk van opleiding en ervaring.

Wil je meer weten

Ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière en heb je interesse om ons team te versterken? 

Censys BV maakt voor de invulling van deze vacatures geen gebruik van een Werving & Selectiebureau of andere Intermediair en stelt enige benadering van Werving & Selectiebureau of Intermediair niet op prijs.

Stuur CV aan Erika Brandt –  e.brandt@censys.nl

nl_NLNederlands
en_GBEnglish (UK) nl_NLNederlands
Bezoek ons op TwitterBezoek ons op FacebookBezoek ons op LinkedIn