Marinus van Meelweg 12

5657 EN Eindhoven

Openingstijden helpdesk

M/D: 8:30-16:30 | V: 8:30-15:00

+31 40 7440545

+32 9 2980 934

Voor vragen omtrent het gebruik van de software, verzoek voor nieuwe functie of probleemmeldingen kunt u terecht bij onze telefonische helpdesk tijdens kantooruren en/of kunt u een ticket aanmaken op ons helpdeskcenter.

+31 (40) 74 40 545 (optie 2)

OPENINGSTIJDEN TELEFONISCH HELPDESK

  • Maandag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Dinsdag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Woensdag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Donderdag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Vrijdag van 08:30 uur tot 15:00 uur

Storingsdienst buiten kantoortijd

Wanneer u beschikt over een storingscontract kunnen bovengenoemde tijden niet voor u van toepassing zijn. Wij vragen u uw storingscontract te raadplegen voor tijden waarop wij bereikbaar zijn voor u.

Via ons helpdeskcenter kunt u 24/7 een ticket aanmaken.

Wanneer u contact opneemt met onze telefonische helpdesk vragen wij u een Teamviewer sessie actief te zetten zodat wij met u mee kunnen kijken. Deze is te openen in Pitane Mobility onder HELP / Helpdesk Assistentie. U kunt ook uw Teamviewer instellen op uw computer zodat wij ook kunnen meekijken met eventueel geopende bestanden. Download hiervoor de laatste Teamviewer versie op www.teamviewer.com.

Bezoek ons op TwitterBezoek ons op FacebookBezoek ons op LinkedIn