Marinus van Meelweg 12

5657 EN Eindhoven

+31 40 7440545

+32 9 2980 934

Pitane Gebruikersdag

Voor vragen omtrent het gebruik van de software, verzoek voor nieuwe functie of probleemmeldingen kunt u terecht bij onze telefonische helpdesk tijdens kantooruren en/of kunt u een ticket aanmaken op ons helpdeskcenter.

+31 (40) 74 40 545 (optie 2)

OPENINGSTIJDEN TELEFONISCH HELPDESK

  • Maandag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Dinsdag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Woensdag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Donderdag van 08:30 uur tot 16:30 uur
  • Vrijdag van 08:30 uur tot 15:00 uur

Storingsdienst buiten kantoortijd

Wanneer u beschikt over een storingscontract kunnen bovengenoemde tijden niet voor u van toepassing zijn. Wij vragen u uw storingscontract te raadplegen voor tijden waarop wij bereikbaar zijn voor u.

Via ons helpdeskcenter kunt u 24/7 een ticket aanmaken.

Wanneer u contact opneemt met onze telefonische helpdesk vragen wij u een Teamviewer sessie actief te zetten zodat wij met u mee kunnen kijken. Deze is te openen in Pitane Mobility onder HELP / Helpdesk Assistentie. U kunt ook uw Teamviewer instellen op uw computer zodat wij ook kunnen meekijken met eventueel geopende bestanden. Download hiervoor de laatste Teamviewer versie op www.teamviewer.com.

nl_NLNederlands
en_GBEnglish (UK) nl_NLNederlands
Bezoek ons op TwitterBezoek ons op FacebookBezoek ons op LinkedIn